Friday, January 28, 2011

Semester break...

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah masih lagi berkesempatan untuk meng'update' blog rakan pusat Islam yang telah lama bersawang ni....



Pihak Rakan Pusat Islam meminta maaf diatas kelewatan untuk meng'update' blog ini kerana, diatas masalah kekangan masa yang lama.

Cuti pertengahan sem sesi dis 2010 telah pun bermula pada 28 Jan 2011 (jumaat) , alhamdulillah selama seminggu para pelajar dapat meluangkan masa bersama keluarga di
kampung.

Diharapkan semua pelajar dapat mengisi masa lapang mereka dengan perkara-perkara yang berfaedah seperti ulangkaji pelajaran, bagi semester 6 yang sedang bertungkus-lumus menghadapi final project diharapkan dapat menggunakan masa yang terluang ini untuk mencari bahan untuk menyiapkan projek mereka.

Bagi pelajar yang sedang menghadapi Latihan Industri, gunakanlah masa ini untuk menuntut seberapa banyak ilmu di syarikat masing-masing, dan aplikasikanlah ilmu-ilmu yang telah dipelajari daripada pensyarah-pensyarah di Politeknik Port Dickson tercinta ini. Semoga kalian mendapat keberkatan disitu, insyaAllah.

Terakhir sekali dengan harapan semua pelajar dapatlah menggunakan waktu lapang sewaktu cuti dengan perka-perkara yang berfaedah, insyaAllah .

No comments:

Post a Comment